چقدر دیر!!


www.Enjoy.LoxBlog.com/vorod

هنوزم واست سواله

 

 چرا خوب نمیشه دردم..

 

.خیلی مونده تا بفهمی من واست

 

  چکار نکردم؟

 

 خنده هات دووم ندارن حس یک ادم نابود.

 

.پس کجا رفت خنده ایی که

 

وقت رفتن رو لبات بود؟

 

 حالا برگشتی چقدر دیر و چقدر دیر

 

!حالا که سفید شدن موهام دلم

 

 پیر...نمیدونستی بری میمیره این

 

 عشق تو بری خونه

 

 نفس گیره نفس گیر....

 

 بعد گریه های اون شب من

 

 یه حال و روز دیگم!

 

 خیلی وقته غصه هامو روبه روی اینه میگم..

 

.مگه من چقدر

 

 صبورم؟بذار باورم شه تقدیر...

 

 

چرا برگشتی دوباره توی این خونه ی دلگیر؟

 

 

 حالا برگشتی چقدر دیر و چقدر دیر!

 

حالا که سفید شدن موهام دلم پیر...

 

.میدونستی بری میمیره این

 

 عشق تو بری خونه نفس گیره نفس گیر

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1398برچسب:,ساعت 18:17 توسط Samira| |


Power By: LoxBlog.Com